nedeľa 18. marca 2012


ROXY.CZ


Zaujímavo členení priestor, ktorý sa nachádza v dolnej časti komplexu ROXY. Skladá sa z hlavného sálu s pódiom a dvoma barmi na dvoch poschodiach z prilahlej miestnosti s ďaľším barom a hernou miestnosťou

Obvyklé Vstupné: 0-200 (záleži či je koncert alebo nie)

Naše hodnotenie: 1/5
Ceny: akciové drinky, ináč bežné
Lokalita: Idú tam električky, ale nestoja hneď pri klube, čiže trošku prechádzky
Priestory: Velká miestnosť
Program: Dj koncerty, 



Záver: Mne to osobne prišlo ako taký feťácky klub, v ktorom som bol raz a stačilo mi, nebolo to nič moc a nebol tam ani žiadny program, proste len klasická diskotéka, ale na koncerte som tam nebol, vtedy to tam môže byť lepšie, ale to čo som ja zažil nebolo nič extra, takže je to na vás či tam ísť ;-)






!!!NEZABUDNI ZDIELAŤ TVOJ NÁZOR A PRIDAŤ KOMENT!!! 
MAPA 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára